Фактите според мен са следните:
1. Масово се разбъркват етикетите на сходни продукти в магазина.
2. Редовно има разминаване на цените на каса и по етикет.
3. Служителите са съвсем наясно със случващото се и без грам притеснение оправят "грешките" на мига дори без да проверят верността на заявеното от купувача.
Явно се разчита на това, че хората по-скоро гледат цените на етикетите и от това си вадят заключението дали даден магазин е евтин или не, а тези които сверяват цените от етикетите с тези от касовия бон са малък процент от клиентелата и всеки "проблем" с втория тип клиенти се решава максимално бързо и безпроблемно.
Съвсем очевидно е според мен, че със случващото управителите на магазина са съвсем ясно и това си е политика, а не грешки. Любопитно ми е дали това е проблем само на този магазин или е характерно за всички магазини от веригата, затова ви моля и вие да споделите опита си и ако трябва да се вземат мерки(едно сигналче в Комисията за защита на потребителите).